Simply nature představuje mléka Beggs pro kojence a batolata
Značka prémiových produktů pro děti a rodiče Beggs od Simply nature vstupuje na český trh s pilotní nabídkou mléčné výživy pro nejmenší.
S kojeneckými a batolecími mléky Beggs se jako první seznámila odborná veřejnost na pediatrickém kongresu Festival kazuistik v Luhačovicích. A přestože je značka Beggs primárně určena pro koncového zákazníka, spolupráce s odborníky na výživu je pro ni klíčová.
Mléka určená pro kojence a batolata jsou historicky první produktovou řadou Beggs. Po dlouhodobém procesu vývoje, práci na designu značky a testech se značka rozhodla už nic neodkládat a jít takříkajíc s kůží na trh. Protože jaro patří mlékům. V druhé polovině letošního roku bude na trh postupně uvádět i další produkty.
Za inovativními recepturami produktů značky Beggs stojí čeští a slovenští rodiče s mezinárodním týmem výživových specialistů. Ti při vývoji mlék kromě kvality kladli důraz na nutriční parametry, chuťové vlastnosti a vůni. Zároveň bylo samozřejmě nutné dodržet i všechny legislativní požadavky pro výrobu dětské mléčné výživy.
Před samotním vývojem věnovali výživoví odborníci mnoho času odborným analýzám a konzultacím s rodiči. Naprostou samozřejmostí při tom bylo studium složení a vlastností těch nejlepších kojeneckých a batolecích mlék na zdejším i světovém trhu. Probíhalo také opakované testování a úpravy podle požadavků rodičů. To vše pomohlo receptury upravit a vyladit tak, aby kvalita mléka Beggs byla plně srovnatelná se světovou špičkou. Na trh tak značka uvedla mléka, která chutnají, příjemně voní, jsou nabitá potřebnými živinami a poctivě vyrobena z těch nejlepších surovin. To vše zabaleno v radostném designu, který navozuje pohodlí a spokojenost.