Simply nature s novou značkou prémiové výživy a výživových doplňků
Simply nature je čerstvým, hrdým „rodičem“ Beggs. Prémiové značky produktů pro děti, jejich mámy a táty. Mléka pro kojence a batolata, výživové doplňky pro nejmenší a doplňky stravy pro muže i ženy tvoří její základní produktové portfolio, s kterým v letošním roce vstupuje na zdejší a zahraniční trhy.
Pilotní receptury k produktům byly sestaveny českými a slovenskými rodiči, kteří tak reagovali na potřeby jejich dětí. Právě to byl zásadní impulz k zamyšlení a následnému založení značky Beggs.
Filozofie Beggs je založena na mindful parenting neboli všímavém (uvědomělém) rodičovství. Všímavost je přítomna v celé auře značky, která je živým organismem. Má svou jedinečnou osobnost, hodnoty, tonalitu komunikace a specifický vizuální styl, který je jasně rozeznatelný na první pohled. Cílem produktů značky Beggs je stát se členem rodiny a přirozeným způsobem naučit rodiče všímavosti, zpomalit je a zaměřit jejich pozornost na přítomný okamžik s dítětem. Protože děti se cítí šťastně, když vyrůstají mezi všímavými – spokojenými rodiči.
Ambicí společnosti Simply nature je propojit značku Beggs se zážitkem a tou nejlepší zákaznickou zkušeností. Z marketingového hlediska Beggs funguje jako otevřená platforma založená na chápajícím přístupu a radosti. Beggs je zkrátka pro všechny všímavé rodiče, kterým záleží na správném a přirozeném vývoji dítěte.